vineri, 1 august 2008

La cumparaturi

...si uite-ma in tara , pt cumparaturi ; sincer nici nu stiam incotro sa o iau , pe cine si ce sa intreb , si-mi sarii mie ideea sa merg la restaurantele traditionale romanesti si sa-i intreb direct pe cei de acolo de unde si-au facut mesele, scaunele, designul etc .
Dar crezi ca Romanul vrea sa-ti zica ? Crezi ca chiar te crede ca tu vrei sa deschizi un restaurant tocmai in Japonia ? Te crede competitia lui si nu zice nici un mac , iti doreste decat multa bafta asa cu juma de gura , inainte sa iesi pe usa plina de nervi ca suntem romani cu totii si nu ne-am ajuta intre noi pt nimic in lume .
Intr-un sfarsit am mers pe drumul national ce duce spre Brasov , am intrat la acei ce vand pe marginea drumului si am dat peste un om cumsecade care face tot pt restaurante , si cand spun tot, inseamna chiar tot .
Acum astept pana vineri sa aflu pretul si sa vedem daca batem palma sau nu , daca da , Nagoya here I come , cel tarziu la sfarsitul lui octombrie va invit la deschiderea noului restaurant romanesc "SARMALE" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu