luni, 2 februarie 2009


Am terminat si petrecerea de Valentine,a iesit super,lume muuuulta , am avut dans tiganesc (cu aceasta ocazie ii multumesc mult lui NICOLLE pt ajutor) personalul a fost epuizat dar clientii erau binedispusi si cu zambetul pe buze , iar asta ne face sa mergem inainte , sa continuam sa dam tot ce avem mai bun din noi pt placerea clientilor.
Dupa show-ul tiganesc am facut diferite jocuri printre care si Bingo cu diferite premii,impreuna cu totii ne-am bucurat de castigul fiecaruia.
A fost obositor si mi-a luat cateva zile sa pun la punct petrecerea dar pot sa zic din tot sufletul ca " A MERITAT !!! "
Urmatorul eveniment este pe 22 februarie , iar pt mine este un nou motiv sa ma bag in priza din nou sa reusesc inca odata si inca odata sa-mi multumesc clientii.

2 comentarii:

  1. Iti doresc ca maine sa ai o zi frumoasa si plina de bucurii. Mult noroc,Melinda!
    P.S.De ce nu-ti faci o pagina web,te-am cautat pe net si nu am gasit nimic despre voi.Voiam sa stiu unde mai exact este situat restaurantul.Parca aveai ceva,o harta,dar nu mai este pe blog.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pt urari,paty-ul a iesit binisor , am avut dansatoare romanca de dansuri tiganesti , cateva jocuri cu premii,eu sunt epuizata dar cred ca clientii s-au simtit bine. Cat despre harta habar nu am unde a disparut, la un moment dat am mai avut-o,am sa o caut,iar homepage-ul acum este in lucrare pana prin martie sper sa terminam cu el.pupici multi

    RăspundețiȘtergere