duminică, 29 martie 2009

....iesiri ....

O prietena foarte buna ieri a venit la un pahar de vin la restaurant si asa din vorba in vorba , si din pahar in pahar, ne-am gandit de ce sa nu prelungim intalnirea in alt loc mult mai zgomotos si cu mai multe feluri de bauturi ...:)
....intr-un tarziu am ajuns la Emporium (discoteca) dupa ce ne-am balanganit pe ritmuri nebunatice , am inceput sa conversam cu lumea de pe langa noi .
Credeti-ma pe cuvant ca nu mi-a fost mare mirarea sa aflu cat de multe persoane stiu deja despre SARMALE , cateva persoane chiar m-au recunoscut ( spre rusinea mea eu nu ) sincer simteam cum creste sufletul in mine , micul meu restaurant care acum un an era decat un proiect , un vis , acum este cunoscut si chiar suntem admirati .
Multa lume zice ca nu au mai intalnit restaurant sa fie chiar atat de traditional ( toate lucrurile fiind aduse din tara ) ..... oricum sunt mandra de micuta mea "sarmaluta" si promit sa fac tot posibilul sa o fac mult mai faimoasa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu