marți, 17 martie 2009

NOUTATI

Nu am mai postat nimic nou si dupa cate vad avem multi prieteni care trec pe aici si ne viziteaza din cand in cand ... va multumesc mult tuturor ( din Japonia si celor de peste mari si tari )
La SARMALE totul a cam intrat la normal , am inceput fiecare pe rand sa ne luam cate o zii pe sapatamana liber , am invatat sa gatim pe rand luandu-ne locul unul altuia , am petrecut multe ore frumoase alaturi de clienti chiar daca eram in ziua noastra libera , ne adunam la un pahar de vin si iesea cu chef , dans , mahmureala a doua zi .
Ma bucur mult ca suntem pe drumul cel bun .
Am implinit deja 3 luni de la deschidere !!!
Avem o sarmaluta care inca nu sta in fundulet dar isi ridica deja singur capul de pe perna :)
.... si asta multumita voua , celor care ne-ati sustinut ....
Va multumim din suflet si sper sa nu ramanem datori .

Un comentariu:

  1. Mult noroc iti doresc ,Melinda!Iar ,,SARMALUTEI,,tale ii doresc sa aiba cati mai multi prieteni si sa mearga cat mai repede in picioare^-^.Sper sa ne mai vedem vreodata.Si imi cer scuze daca te-am suparat atunci.Eu...cu gura mea mare...baba-sfatoasa!dar nu am spus nimic cu rea intentie si sper sa fi simtit si crezut asta.Cu drag

    RăspundețiȘtergere