sâmbătă, 2 mai 2009

iar m-a apucat perioada de neastampar ....




.... de mica tata-mi promitea ca ma bate in cuie pe un scaun ca sa stau si eu locului macar 10 minute , dar nu a facut-o niciodata si nici eu nu m-am astamparat , cand vine vorba sa nu am de lucru , este grav , gasesc cate ceva de facut .... de exemplu mi-am dat seama ca daca scaunele ar intra sub mese , clientul va sta mult mai comod si am scos o scandura care lega picioarele din fata cu cele din spate , la prima incercare a iesit super usor , totul bine si frumos , hai sa continuam .


Am luat-o pe Yuka chan de mana si ne-am pus pe munca , ce sa zic ? Doua muieri la dat cu ciocanul , scos cuie , taiat cu fierastraul .... numai ca nimic nu mergea atat de usor pe cat imi inchipuiam eu iar eu dupa 5 minute sinteam ca trebuie sa ma dau batuta , dar uite si norocul prostului , doi baieti ( clienti fideli ) intra pe usa restaurantului pt o rezervare cu vreo 2 saptamani mai incolo si ma intreaba : te putem ajuta cu ceva : eu zdup pe ei : NORMAL !!! Munca este pt toata lumea ...si : dai cu ciocanul !!!!! mai in dreapta !!!!!! trage mai tare de cuiul ala , Doamne zici ca esti femeie .....


Akihiro si Noriyuki va multumesc mult pentru ajutor , in sfarsit acum intra scaunele sub mese , sper ca nu o sa cada picioarele scaunelor data viitoare :)) ca tot pe voi va chem in ajutor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu