joi, 18 iunie 2009

DEGUSTARE DE VINURI ROMANESTI

Stiati ca vinul romanesc in ultimii 4 ani a ajuns pe locul 10 in lume ?

..... mi-emi place la nebunie vinul si inteleg de ce am ajuns la aceste performante , dar nu multa lume stie si cu atat mai putin Japonezii .

.... tocmai de aceea am hotarat sa le dau ocazia sa deguste vinurile noastre ( am ajuns sa avem 16 feluri de vin ) si nu numai , chiar si berea din imprejurimile Romaniei ( din pacate inca nu am gasit pe cineva sa importe bere romaneasca ) si cel mai priit mi sa parut un party de degustari vin si bere import .

Asadar 3 zile consecutive , 26 ( vineri ) , 27 ( sambata ) si 28 ( duminica ) din luna aceasta , o jumatate de ora ( 30 min ) degustarea vinului pe cale-l alegi va fii doar 500 yeni , iar daca-ti v-a place vreun vin anume si comanzi o sticla ( la un pret mult mai avantajos ca in meniul de zii cu zii ) primesti din partea casei un platou de aperitive , perfecte pt vinul pe care l-ai comanat .

...... iar pentru degustarea berii , orice sticla de bere din meniu v-a fi la pretul de 600 yeni , iar pentru persoanele care comanda mai mult de 3 berii si aici primesti un platou de aperitive de data asta speciale pt bere ( carnaciorii facuti de casa , mititei , ardei copti si multe altele )

Va astept la un pahar de bere sau vin romanesc ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu