duminică, 6 decembrie 2009

Noi venim sa colindam ....

La licurirea lumanarilor cu colindele in surdina , mirosul carnatului prajit si al cozonacului , braduletul impodobit si cu cadouri dedesubt asa imi aduc eu aminte de serile de Craciun din copilarie .
Amintiri care si acum parca traiesc vii in adancul meu , asteptam cu atata nerabdare sa vina mosul , nu-mi pasa ce primeam dar asteptarea acelei zii specifice al anului ma facea sa fiu mai buna , cuminte si blanda cu cei din jurul meu .

Acum Craciunul ma face sa uit, sa iert tot ce s-a petrecut in anul care a trecut si sa privesc cu multa speranta spre anul care vine .

Daca simtiti nevoia de un Craciun ca la Mama Acasa , va astept in Sarmale la o cina festiva care are loc pe data de 23 ( miercuri ) , 24 ( joi ) 25 ( vineri ) cu meniu special cu mancarica de Craciun .

Pretul meniului este de 4000 yeni ( cu rezervare pana in data de 22 ) sau 4500 yeni ( in zilele evenimentului )

Anul acesta asteptam impreuna venirea Mosului ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu